توسعه وب

تعریف امنیت سایبری

امنیت سایبری شامل یک سری پروتکل است که یک شرکت یا یک فرد برای اطمینان از اطلاعات از “ICA” خود پیروی می کند. ICA مخفف کلمات یکپارچگی، محرمانه بودن و در دسترس بودن می باشد. اگر از امنیت مناسبی برخوردار باشید، می توانید خیلی سریع در مواقع قطعی برق، خطاها یا خرابی های هارد را بازیابی کنید. زیرا این نوع حوادث باعث می شود كه كارایی شما در برابر حملات خارجی و هكرها آسیب پذیرتر شود.

مفاهیم تداوم تجارت و بازیابی فاجعه، راهبردهای اساسی امنیت سایبری است. استمرار تجارت برای بقای یک تجارت ضروری است. بازیابی سریع تهدیدها به این معنی است که می توانید مخاطبان خود را در موقعیت های مشکل ساز حفظ کنید. بازیابی فاجعه به معنای حفظ تمامیت داده ها و زیرساخت های شما پس از یک رویداد فاجعه بار است. این تهدیدها در نهایت با سطح امنیت سایبری که در حال حاضر در زیرساخت های دیجیتالی شما اجرا می شود، طبقه بندی می شوند.

اهمیت امنیت سایبری

چرا باید امنیت در صدر برنامه های هر شرکت باشد؟ چرا باید مدیریت ارشد، خود را نسبت به امنیت سایبری نگران کند؟ یک دلیل غیرقابل انکار وجود دارد: دنیای دیجیتال که در آن تجارت می کنیم آسیب پذیر است و در معرض حمله سایبری قرار دارد.

شبکه جهانی هنوز باید راه طولانی را پیش از تبدیل شدن به یک اکوسیستم کاملاً امن که برای تنظیم و کنترل خود برنامه ریزی شده است، طی کند. تصمیم گیرندگان باید اطمینان حاصل کنند که کلیه سیستم های شرکت خود، از آخرین استانداردهای با امنیت بالا پیروی می کنند. کارمندان همچنین باید در پروتکل های اولیه امنیت سایبری آموزش ببینند. این به ویژه در مورد کارمندان غیر فناوری صادق است. به عنوان مثال، همه باید بدانند چگونه یک ایمیل فیشینگ صورت می پذیرد و چگونه باید از آن جلوگیری کرد.

بدون استراتژی امنیتی صحیح، ممکن است اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد. مهاجمان می دانند که چگونه نقاط ضعف را بیابند و از آنها بهره برداری کنند، شکاف هایی را باز می کنند که باعث می شود سیستم های قوی از بین بروند.

مشاوره رایگان و اختصاصی

توسعه وب تیمی درجه یک و حرفه ای از مشاوران فنی و حرفه ای را ایجاد کرده است که پاسخگوی نیازهای شما باشد. کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا مشاوران توسعه وب شما را راهنمایی کنند

02537734377

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *