توسعه وب

وظايف کارشناس پشتيباني نرم افزار

  • نصب مجدد نرم افزار بر روی سرور یا کامپیوتر مشتری در صورت خرابی آن پس از استقرار و نصب اولیه
  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم افزار با توجه به نیازهای جدید بوجود آمده برای او
  • شرکت در جلسات داخلی گروه پشتیبانی برای هماهنگی بیشتر با اعضای تیم
  • آموزش مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار، اخذ گزارش ها و روش برخورد با خطاهای احتمالی
  • شرکت در کلاس های آموزشی تخصصی برای ارتقاء سطح دانش و مهارت خود
  • ارائه گزارش های دوره ای به مدیر پشتیبانی
  • دانش و مهارت مورد نیازکارشناس پشتیبانی نرم افزار
  • علاقه به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مربوطه
  • دقت و توجه به جزئیات
  • توان حل مساله
  • توان تصمیم گیری به موقع و درست
  • مهارت آموزش دادن به دیگران
  • مهارت های ارتباطی مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *