وظايف کارشناس پشتيباني نرم افزار
- نصب مجدد نرم افزار بر روی سرور یا کامپیوتر مشتری در صورت خرابی آن پس از استقرار و نصب اولیه
- انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم افزار با توجه به نیازهای جدید بوجود آمده برای او
- شرکت در جلسات داخلی گروه پشتیبانی برای هماهنگی بیشتر با اعضای تیم
- آموزش مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار، اخذ گزارش ها و روش برخورد با خطاهای احتمالی
- شرکت در کلاس های آموزشی تخصصی برای ارتقاء سطح دانش و مهارت خود
- ارائه گزارش های دوره ای به مدیر پشتیبانی
- دانش و مهارت مورد نیازکارشناس پشتیبانی نرم افزار
- علاقه به حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات
- تسلط کافی در کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مربوطه
- دقت و توجه به جزئیات
- توان حل مساله
- توان تصمیم گیری به موقع و درست
- مهارت آموزش دادن به دیگران
- مهارت های ارتباطی مناسب